pondělí 15. února 2016

6. Týden

6. Týden
Valentýnský
 
Když začínal tento týden, říkala jsem si, že budu fotit jak o život......Nakonec jsem si uprostřed týdne uvědomila, že mám jedinou fotku.
Tak jsem jako vždy začala s tvorbou úvodní kartičky.
Tento týden bude nabitý láskou...
  
.....
 
Nemohla jsem odolat a západ slunce opět velel celé stránce a podle něj jsem také ladila kartičky.
Pravda fotka s mini pizzičkama barevně moc neladí, ale myslím, že každému se podaří nějaká fotka, která tak úplně nezapadá barevně, ale černobíle by prostě nevynikla.
 
 
druhá strana

            Fotek byla spousta a tak bylo potřeba přidělat přídavnou kapsu.
Kombinace zlaté a růžové se mi moc líbí.
 
 
 
 


2 komentáře:

  1. Ta úvodní kartička nemá chybu! A ta razítková abeceda, to je prostě moje oblíbená! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barčo ještě, že jsem se nechala ukecat, mohu říci, že i já ji teď, už absolutně miluju :-D :-D

    OdpovědětVymazat