neděle 7. února 2016

Začínám

 
ŠTĚSTÍ V PAPÍROVÝCH MALIČKOSTECH.....
 
Happiness in little paper things.....
 
 HAPPINESS IN LITTLE PAPER THINGS 
 Ahoj, jsem Petra, maminka od dvou cácorek, Nikolky a Lilianky.
Project Life se stal mou velkou láskou a věnuji se mu přibližně rok.
Začátky byly těžké, ale celkem zajímavé......kromě nůžek, jsem doma absolutně nic neměla a tak nákupní horečka občas přesahovala únosnou míru, jak finanční tak kapacitní.
Jenže, kdo by odolal všem těm lákadlům že?
Rok 2015 byl bohatý na zážitky a také o zjištění, jak málo dokumentuji dění kolem sebe a růst dětí.
Project Life ,byl tou nejlepší volbou.
 
 
Úvodní stránku k roku 2015 jsem dělala samozřejmě až na konci roku, stále jsem se nemohla rozhodnout a zkušenosti jsem také žádné neměla.
Člověk se má pořád co učit..... :-D
 
Stále mi přišlo, že úvodní stránka by měla být TOP......nedařilo se mi jí vymazlit, tak jak jsem si představovala ........
Pak jsem na to přišla.....stačilo pár fotek z předchozích let a byla jsem spokojená.
 
 
Zadní stranu jsem pojala, jako takovou charakteristiku rodinných příslušníků.
 
Tímto jsem ukončila "úvodku".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat