čtvrtek 30. června 2016

22. Týden

22.TÝDEN- AKČNÍ
 
 

 

 
Tak tento týden se skutečně povedl.
Lilianka měla 7mé narozeniny a protože si s hračkami nehraje, chtěla jít na pouť a do dinoparku.
Niky si stále užívá Španělska.
Týden opět začal Japonským vařením a Lilinčinou 7mi letou kontrolou u dětské doktorky.
 
Dětský den jsme trochu vynechali a šli pouze na akci od Dopravních podniků, kreslit autobus.
Lili se výborně bavila u prohlížení tatínkových fotek z mládí.
 
 
S Lilinkou milujeme luční máky, takže jsme si zašly a musely udělat pár foteček do PL.
 A teď už zmiňovaný DINOPARK HARFA.
Dlouho jsem přemýšlela, jak udělat úvodní stránku......nakonec jsem z knížky o dinosaurech, kterou kdysi milovala Nikolka, vytrhla 2 stránky. Rvalo mi to srdce, ale v PL se to přeci neztratí, tak proč ne :-D
 
 
Využila jsem nůžek a použila prostřední část, na zdůraznění kostry dinosaura.
 
 
....
Takže po zvednutí první vrstvy vykoukne mládě dinosaura.
 
 
.....
....
 
Protože fotek, bylo skutečně moc a už takhle jsem se roztáhla víc, než jsem chtěla....musela jsem začít šetřit místem a  fotky slepit. Jenže jak se dá víc fotek na sebe, jdou špatně otáčet.
Takže jsem mezi fotky připevnila štítek s enamelkou.
...
 
3 enamelky na sobě, udělaly efekt 3D a naprosto skvěle se prohlíží.
 
...
Na pouť jsem využila, kapsu s malými okénky, aby se jich tam vešlo co nejvíc.
Kolážovat jsem nechtěla.
...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat